Czekoladki bez cukru (zimny deser)

Macie ochotę na czekoladę, ale taką zdrową bez cukru? W sklepach zwykle kosztują od 10 zł za tabliczkę. Ja jednak mam dla Was przepis na czekoladki ze składników, które większość z Was ma w domu a do środka możecie dac co tylko chcecie. W smaku są jeszcze lepsze od sklepowych, dlatego postanowiłam zgłosić ten przepis do konkursu, w ktorym do wygrania jest książka z przepisami na zimne desery. Mam nadzieję, że czekoladki Wam zasmakują, koniecznie mi o tym napiszcie!💓🍫

Składniki:
• 10 łyżek kakao
• 10 łyżek mleka
• 5 łyżek miodu
• dodatki: jagody goi, wiórki, orzechy, co tylko chcecie

Wykonanie:
Wszystkie składniki wymieszać. Wyłożyć do formy lub zrobić kuleczki łyżką na papierze, wcisnąć dodatki. Czekoladki wstawiamy na 2 godziny do zamrażarki a po tym czasie przechowujemy je w lodówce.


Komentarze

Popularne posty