Tarta z owocami

Smak lata w trakcie lutego? Proszę bardzo 😃
Kiedy brakuje Wam kruchego, lekkiego ciasta z owocami i nie macie żadnego pomysłu, jak go wykonać, wychodze Wam naprzeciw 😃 Proponuję Wam przepis na pyszne ciasto z pięciu składników, które zawsze się udaje. Możliwości co do dodatków jest wiele. Możecie dodać owoce świeże i mrożone, truskawki, borówki, jagody, jabłka, co tylko chcecie i na co macie ochotę. Jeden przepis, a za każdym razem ciasto może być inne. Wypróbujcie sami ☺

Składniki:
• 2 szklanki mąki ryżowej
• pół szklanki mąki kokosowej
• pół szklanki oleju rzepakowego lub kokosowego w płynnej postaci
• miód - ja dałam trzy łyżki do ciasta i jeszcze jedną polałam owoce
• owoce - ja dałam mrożone truskawki i jagody

Wykonanie:

Mąki, olej i miód mieszany w misce rękami, przekladamy na stolnice i krótko wyrabiamy. Ciasto jest bardzo kruche i przy wyrabianiu może się rozpadać. Połową ciasta wylepiamy formę na tartę, nakluwamy widelcem i pieczemy 15 min w 180°. Po tym czasie, na podpieczone ciasto wsypujemy dowolne owoce, polewamy je miodem, na owoce kruszymy resztę ciasta i pieczemy ok. 15 min w 180° . Ciasto gotowe, smacznego! ☺ 🍓







Komentarze

Popularne posty